Monday, March 5, 2012

budak gemuk dan budak kurus


                                                      

1)FUTSAL=budak gemuk selalu disisihkan(jadi simpanan) kerana xde stamina katenye,,budak kurus jadi striker bajet bnyak skill and stamina ea??.
      
2)BAJU & SUAR=budak gemuk nak cari baju or suar g kedai xxxxL sane,,budak kurus bundle pon ok an??,,

3)JOGING=budak kurus 3 4 round sane relek jek,,budak gemuk seround jek semput law pakse ag bole jek pastu call ambulance laa an??.(same cam futsal tadi ler)
   
4)PENYAKIT=asal gemuk jek mesti orang kate ''ish,budak ni mesti banyak penyakit an''.haha(no komen) budak kurus xde penyakit laa??.. 

5)MAJLIS=budak gemuk and budak kurus kuar g majlis pape r,,korang rase awek smua pandang yg mane?? (tengok taste gak ea)

6)SIKAP =xkan laa smua dak gemuk malaz kot??''budak ni dok umah makan jeke'' ..asal gemuk jek malaz,,budak kurus smua rajin laa ea???

7)PERKERJAAN=korang rase an,,ade ark dak gemuk yg jadi polis??mmg xde stamina la ape tu kan,,abis lau dye ade kepoweran menembak,,camne lak tu??(xdpat jadi polis jadi penjenayah la kan)..budak kurus xde skill smua tu,,amik jugak sebab dye kurus,,,??

               

1 comment:

  1. orang gemok selalu suare sedap wei!! macam adele ^_^

    ReplyDelete